Tehtävä 1.
Huonosta palvelusta puhutaan enemmän kuin kuin hyvästä. Huono palvelu vähentää asiakkaita.
Huonon kokemuksen korvaaminen on vaikeaa.
Asiakkaat maksaa enemmän tuotteesta tai palvelusta jos palvelu on hyvää.
Tyytymättömään asiakkaaseen on satsattava paljon.
Sosiaalinen media on hyvin armoton arvosteluissa.
Tehtävä 2
1. Brändi, ikkunamateriaali, ketju imagon ja paikallinen liike järjestää tapahtumat kaupassa ja erilaisen markkinoinnin asiakkaille.
2. Tekstiviestit, vippi ilta, kutsut, mainos jossain nettisivuilla.
3 Kirpputori pop up, kutsuvieraille yhteiset illat ja kuohuviiniä. Hyvää: Kanta-asiakkaat tyytyväisiä. Huonoa: uudet mahdolliset asiakkaat pettyneitä
4 Remonttimyynti, että tule katsomaan remonttimiestä. Hyvä ja ennakkoluuloton idea.
5 Että mitä mitäkin päivänä tapahtuu niin se huomioidaan myymälässä esim. neste oil rally tai muita isoja tapahtumia esim silloin suomessa on. Erottautuu muista ja saa lisämyyntiä
6 Ollaan ilkeitä eikä ole palvelua- teemalla ilmoitetaan. Vähän arveluttvava idea.
7 Liikkeestä saatu aito asiakaskokemus ja hyvä palvelu, ihminen ihmiselle.
8 Kanta-asiakkaisiin enemmän, puskaradio on hyvä kanava ja facebook saamaan uusia asiakkaita. Tarvitaan uusia asiakkaita.
9 Ei, vaikuttaa positiivisesti.
10. Voi, se on myös osa palvelua.
11 Etsitään vaihtoehtoja asiakkaalle muista tuotteista ja mietitään asiakkaan kanssa mistä saisi haluamansa tuotteen
12 Ei luovuteta heti eikä jätetä heti yksin. Etsitään asiakkaalle vaihtoehto
13 Palvellaan koko ajan vaikka tunti, ottaa huomioon asiakkaan tilanne ja tarjotaan apua esim. Lasten hoitoon. Yllätetään asiakas pienellä asialla
14 Ei paperien perusteella vaan henkilön olemuksella ja sosiaalisella taidoilla. Työkoe myymälässä. Tunnistetaan hymystä, iloisuudesta, askeleen reippaus, käden puristus, silmiin katsominen, luotettava,
15 Myyjien henkilöprofiilin nostaminen, tärkeä osa tulevaisuudessa ihmiset arvostavat myyjää joka osaa myydä oikeat vaatteet oikealle henkilölle
16 Suvi itse tekee paljon työtä ja arvostaa hyvää henkiökuntaa ja palkitsee. Asiakaspalvelu ja myynti on saatu onnistumaan hyvällä palvelulla
17 Henkilöstön kesken luodaan hyvä ilmpiiri, Hyvä kanava nuorten kesken
18 Suunnitelmissa miesten myymälä. Suvi on ennakkoluuloton ja innostunut yrittäjä. Arvostaa työntekijijöitä ja asiakkaita. Hyvä tulevaisuus,
Huonosta palvelusta puhutaan enemmän kuin kuin hyvästä. Huono palvelu vähentää asiakkaita.
Huonon kokemuksen korvaaminen on vaikeaa.
Asiakkaat maksaa enemmän tuotteesta tai palvelusta jos palvelu on hyvää.
Tyytymättömään asiakkaaseen on satsattava paljon.
Sosiaalinen media on hyvin armoton arvosteluissa.
Tehtävä 2
1. Brändi, ikkunamateriaali, ketju imagon ja paikallinen liike järjestää tapahtumat kaupassa ja erilaisen markkinoinnin asiakkaille.
2. Tekstiviestit, vippi ilta, kutsut, mainos jossain nettisivuilla.
3 Kirpputori pop up, kutsuvieraille yhteiset illat ja kuohuviiniä. Hyvää: Kanta-asiakkaat tyytyväisiä. Huonoa: uudet mahdolliset asiakkaat pettyneitä
4 Remonttimyynti, että tule katsomaan remonttimiestä. Hyvä ja ennakkoluuloton idea.
5 Että mitä mitäkin päivänä tapahtuu niin se huomioidaan myymälässä esim. neste oil rally tai muita isoja tapahtumia esim silloin suomessa on. Erottautuu muista ja saa lisämyyntiä
6 Ollaan ilkeitä eikä ole palvelua- teemalla ilmoitetaan. Vähän arveluttvava idea.
7 Liikkeestä saatu aito asiakaskokemus ja hyvä palvelu, ihminen ihmiselle.
8 Kanta-asiakkaisiin enemmän, puskaradio on hyvä kanava ja facebook saamaan uusia asiakkaita. Tarvitaan uusia asiakkaita.
9 Ei, vaikuttaa positiivisesti.
10. Voi, se on myös osa palvelua.
11 Etsitään vaihtoehtoja asiakkaalle muista tuotteista ja mietitään asiakkaan kanssa mistä saisi haluamansa tuotteen
12 Ei luovuteta heti eikä jätetä heti yksin. Etsitään asiakkaalle vaihtoehto
13 Palvellaan koko ajan vaikka tunti, ottaa huomioon asiakkaan tilanne ja tarjotaan apua esim. Lasten hoitoon. Yllätetään asiakas pienellä asialla
14 Ei paperien perusteella vaan henkilön olemuksella ja sosiaalisella taidoilla. Työkoe myymälässä. Tunnistetaan hymystä, iloisuudesta, askeleen reippaus, käden puristus, silmiin katsominen, luotettava,
15 Myyjien henkilöprofiilin nostaminen, tärkeä osa tulevaisuudessa ihmiset arvostavat myyjää joka osaa myydä oikeat vaatteet oikealle henkilölle
16 Suvi itse tekee paljon työtä ja arvostaa hyvää henkiökuntaa ja palkitsee. Asiakaspalvelu ja myynti on saatu onnistumaan hyvällä palvelulla
17 Henkilöstön kesken luodaan hyvä ilmpiiri, Hyvä kanava nuorten kesken
18 Suunnitelmissa miesten myymälä. Suvi on ennakkoluuloton ja innostunut yrittäjä. Arvostaa työntekijijöitä ja asiakkaita. Hyvä tulevaisuus,
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti