keskiviikko 16. marraskuuta 2016
Tehtävä yrityksen maine ja mainonta osa 1
1. Socialmention on hakusovellus joka lajittelee tulokset muun muassa tekijöittäin ja lähteittäin
2. Google alerts on palvelu, joka seuraa millä termeillä haet netissä
3. Whos talking on samalainen kuin edelliset, mutta se antaa haut kaikilta sovelluksilta ja sivuilta mistä on hakenu
Miellekartta Brändi, maine ja imago.
http://popplet.com/app/#/3637833
C)
Mikä on Kirsti Lindberg-Repon mukaan brändin merkitys yritykselle? Mitä itse ajattelet, miksi?
Brändin merkitys on iso ja sen tarkoitus on tuottaa arvoa sen osakkeen omistajille. Itseni mielestä brändi on tärkeä yritykselle, sillä yritys ei ole enää kiinnostava jos se ei mainosta itseään
Mitkä ovat Kirsti Lindberg-Repon mukaan vahvoja suomalaisa brändejä?
Brändin pitää olla tunnettu, arvostettu ja sen pitää sisältää asiakkaan arvostamia ostohaluja, jotta syntyy ostohalu
Miten suomalaiset brändit pärjäävät kansainvälisessä kilpailussa? Oletko samaa mieltä, miksi?
Suomalaiset brändit voi pärjätä hyvin mutta se edellyttää sitä että markkinointitutkimus on tehty huolella ja on löydetty oikeat kilpailutekijät ja oikea asemointi. Olen samaa mieltä, sillä suomalaisten yritysten pitää parantaa vientiä
Mitä jäätelömerkki teki oikein?
Alusta asti loivat suhteita lehdistöön jonka kautta markkinoivat hieman toisella tavalla markkinoille tulleen jäätelön. Mieleen painuvalla brändillä luotiin aikaan positiivisia asiakas suhteita
Mihin perinteistä mediaa tarvitaan brändin rakentamista? Mitä itse ajattelet, miksi?
Perinteisen median merkitys nykypäivänä ei ole yhtä vahva mutta sitä käytetään luottamuksen, tunnettuvuuden ja arvostuksen synnyttämiseen. Mukava se on kuulla jos perinteisiä kanavia käytetään yhä.
Mitä suomalaiset voivat oppia aasialaisesta brändäyksestä?
Palvelukomponentin. Aasiassa on todella hyvä palvelu jokaisessa brändissä
Onko yrityksen brändillä ja yrityksen menestyksellä tekemistä toistensa kanssa? Miten sinä asian koet? Brändillä on todella iso osa koska jos brändi menee pieleen niin yrityksen johto varmasti vaihtuu. Olen samaa mieltä, että brändillä yritys menestyy paremmin
Toimitusjohtaja ja brändi, mitä siitä Kirsti kertoo?
Toimitusjohtajan merkitys on todella iso brändin kehityksessä.
Miten brändin avulla voidaan vaikuttaa taloudelliseen kasvuun?
Lähestytään asiakasta ja viedään brändi hyödykkeen ja tuotekonseptin tasosta, brändikonseptin tasolle.
Mitä Kirstin mukaan Ikea myy?
Helpompaa elämää
Mitä kerrotaan yksilön brändäyksestä? Mitä ajatuksia se sinussa herättää?
Se kertoo ihmisten halusta esiintyä.
Mitä Kirsti Lindberg-Repo kertoo tulevaisuudesta?
Yritysten pitää uudistua ja miettiä yrityksen tarjoaman suhde se asiakkaan tarpeisiin ja olla sitä kautta kokoajan askeleen edellä. Ei sillä tavalla että kyselee miten voin auttaa vaan että osaa vastata asiakkaan ongelmiin ennenkuin asiakkaalla edes on niitä.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti