1. Yleiskatsauksessa huomaa, että Google Analytics on hyödyllinen ohjelma, sillä pystyy seuraamaan ketkä ovat käyneet kaupassa
2. Muutamalla vähentynyt
3. Kohorttianalyysi on nimenä erikoinen, mutta pystyy seuraamaan asiakkaita
4. Kieli osiossa Suomi on eniten 75% ja muita 12,50%
Maa osiossa Suomesta on 21 kävijää ja Venäjältä 3 kävijää
5. Kertoo, että uusia on 15(62,50%) ja vanhoja kävijöitä on 9(37,50). Eli uusia käivjöitä on enemmän
6. Pitkä aika on edellisestä kävijämäärästä
7. Eniten sivua on katsottu 0-10 sekuntia ja 11-30 sekuntia
8. Verkossa eniten on käyty Savon ammatti- ja aikuisopiston koneella(75%), toiseksi eniten joku telecom (12,50%) ja muita 4,17%
9. Koneella on tehty eniten, 29 kertaa(90,62%) ja kännykällä 3 kertaa(9,38%)
10. Ei antanut tietoja.
11. Ensinkatsottuja ovat kengät sen jälkeen takit. Kengät ja takit ovat suosittuja.
Kävijöitä on, mutta ei jokapäivä.
Tehtävä 2.
Aika yksipuolinen vastaus eli kauppa vaikuttaa hyvältä ja kaikki oli kyllä selkeää. Mutta joidenkin mielestä tuoteseloste on vähäinen.
Ensivuoden aikana enemmän voisi parantaa tuoteselosteella ja monipuolisia tuotteita
Tehtävä 3.
Tilaukset |
Alusta alkaen hyvin on tullut ostoja ja tilauksia
Asiakasryhmiä ei pystynyt selvittämään
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti